Paieška

Turinio peržiūrėjimai : 276002
PDF Spausdinti Email

Ekskursija į Slovakiją ir Austriją

Šį rudenį, laimėjusi respublikinį vertimų ir iliustracijų konkursą „Tavo žvilgsnis“, gavau progą aplankyti Slovakijos ir Austrijos šalis. Tiesa, nesitikėjau šitokio laimėjimo, tačiau jis tikrai mane pradžiugino. Taigi prasidėjo ilga kelionė autobusu, su kitų šalių vaizdais pro langus.

Atvykę į Slovakiją vėlų vakarą, mes iškart griuvome į lovas, o jau kitą dieną laukė pilna įspūdžių veikla. Atsikėlę anksti rytą, mes išvykome į Slovakijos kalnus, į Tatrus. Į kalnus vykau pirmą kartą, ir tai iš tiesų buvo vienas gražiausių mano matytų vaizdų. Varginantis, ilgas kopimas nebuvo toks baisus, kai nuolat išvysdavome vis gražesnius vaizdus. Turėjome trumpą pertrauką kavinėje, kuri yra pačiuose Tatruose, o paskui tęsėme kelionę aukštyn. Pasiekę savo tikslą - ežerą, esantį kalnų viršuje, mes sėdėjome, mėtemės sniegu ir džiaugemės nepakartojama akimirka. Po tokios turiningos dienos įspūdžių mes nuvykome į viešbutį, kur laukė pietūs. Kitą dieną pradėjome naują kelionę į Austrijos sostinę - Vieną. Iš tiesų, prieš tai negalvojau, kad pastatai ir miesto vaizdai gali nustebinti, tačiau šis miestas stulbino savo didingumu ir stiliumi. Atrodo, galima tik sedėti ir gerėtis architektūra, pravažiuojančiomis karietomis ir pačiais žmonėmis. Vienoje teko aplankyti Albertinos ir Leopoldo muziejus, kuriuose man, manau, meniškos prigimties žmogui, pavyko pasisemti daug naujų idėjų. Žinoma, Vienoje yra ir daug kitų muziejų, veiklos, lankytinų vietų, kurias vis dar norėčiau aplankyti. Šiose aplankytose šalyse yra daug nuostabių dalykų, kuriuos man teko pamatyti pirmą kartą, manau, juos reikėtų pamatyti kekvienam iš mūsų.

Emilija Šileikaitė, III klasės mokinė

Powered by Joomla!. Designed by: joomla templates VPS hosting plans Valid XHTML and CSS.