Paieška

Pamokų laikas

1)   8 : 00 -  8 : 45

2)   8 : 55 -  9 : 40

3)   10 : 00 - 10 : 45

4)  11 : 05 - 11 : 50

5) 12 : 00 - 12 : 45

6) 12 : 55 - 13 : 40

7) 13 : 45 - 14 : 30

8) 14 : 35 - 15 : 20

Dabar naršo

Mes turime 52 svečius online

Statistika

Turinio peržiūrėjimai : 254969
Metodinė veikla PDF Spausdinti Email

 

 

seminaras_audrone

                   Sausio 21 d. mūsų mokykloje lankėsi ir seminarą mokytojams vedė A. Šarskuvienė, lietuvių kalbos mokytoja ekspertė, Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros vadovaujančioji  vertintoja. Seminaro tema - ,, Mokinių pasiekimų vertinimas ir pažangos matavimas, integruotas ugdymas“ . Ji pasirinkta  , kadangi  Bendrosiose programose iškelti  ugdymo tikslai ir apibrėžti  laukiami rezultatai reikalauja keisti ugdymo praktiką, plėsti  integruoto  ugdymo galimybes,   o ugdymo kokybė dažniausiai priklauso nuo mokytojo gebėjimo netik organizuoti pamoką, bet ir taikyti mokytis padedantį  pasiekimų ir pažangos vertinimą.


               Seminaro metu buvo pristatyti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo tipai, būdai ir formos. Aptarėme mokinių pažangos vertinimo ir įsivertinimo galimybes. Kalbant apie vertinimo paskirtį, buvo akcentuota, jog jo esmė padėti mokiniui pasitikrinti pažangą ir padėti priimti sprendimus dėl  tolesnės veiklos.  Bandėme atsakyti  į  klausimą, ko siekiame vertindami. Aptarėme vertinimo ir įsivertinimo kriterijus, jų sėkmes  bei  nesėkmes. Lektorė priminė vertinimo strategijas, pristatė kreditinio vertinimo sistemą.  Ji teigė, jog mokinio įsivertinimas – reikšmingiausias mokymosi  įrankis, o mokėjimas įsivertinti sėkmingai  veda  mokinį prie savarankiško mokymosi.
                  Buvo paliestos ir ugdymo planavimo problemos, pateikti  tarpdalykinių ryšių planavimo  principai bei pamokų pavyzdžiai,  gilinamasi į sėkmingos pamokos kriterijus, jos struktūrą, diskutuojama, kas lemia pamokos sėkmę. Lektorė  kalbėjo apie diferencijavimo aspektus, mums pateikė  įvairius metodus pamokos apibendrinimui.
                  Pažanga – tai judėjimas į tobulesnį  būvį, aukštesnę pakopą. Integravimas – jungimas  į visumą. Šių abiejų  dalykų siekis pamokoje turėtų  skatinti  keisti požiūrį  į pačią pamoką  bei  jos organizavimą. O svarbiausias mokymosi proceso  veiksnys  yra  kiekvieno  mokinio pažangos matavimas ir tolimesnių mokymosi  žingsnių planavimas.
                 Šiluvos vidurinės mokyklos mokytojai  dėkoja  lektorei  A.  Šarskuvienei   už  turiningą, prasmingą, informatyvų ir įdomų seminarą.

 

R. Užumeckienė, lietuvių kalbos mokytoja

 


Powered by Joomla!. Designed by: joomla templates VPS hosting plans Valid XHTML and CSS.