Paieška

Pamokų laikas

1)   8 : 00 -  8 : 45

2)   8 : 55 -  9 : 40

3)   10 : 00 - 10 : 45

4)  11 : 05 - 11 : 50

5) 12 : 00 - 12 : 45

6) 12 : 55 - 13 : 40

7) 13 : 45 - 14 : 30

8) 14 : 35 - 15 : 20

Dabar naršo

Mes turime 68 svečius online

Statistika

Turinio peržiūrėjimai : 214271
Savivaldos diena mokykloje PDF Spausdinti Email

Šventė ir mokytojams, ir mokiniams

 

Spalio 5 d. Šiluvos vidurinėje mokykloje paminėta Tarptautinė mokytojų diena. Šventės organizavimas tradiciškai buvo pavestas dvyliktokams. Jie rengė šventę mokytojams bei organizavo mokykloje Savivaldos dieną.

 

 


Pagrindinė šventės dalis – programa mokytojams

Dvyliktokai pakvietė mokytojus „nusikelti į ateitį“ – kai jie įvairiose gyvenimo srityse susitiks juos, savo buvusius mokinius. Pirmiausia mokytojai buvo pakviesti į „sporto klubą“, kuriame „treneris“ Mindaugas  vedė Tai-či treniruotę, vėliau jį pakeitė energingosios aerobikos „trenerės“ Agnė ir Neringa. Po sunkios treniruotės „seselė“ Sonata ir „daktarėlis“ Povilas tikrino mokytojų sveikatą ir su humoru komentavo jos būklę. Galiausiai mokytojus aplankė „stilistas Juozukas“ su savo komanda. Dvyliktoko Juozo vaidinamas personažas pateikė šmaikščių komentarų apie mokytojų aprangą bei patobulino ją madingais aksesuarais iš mokyklos sandėliuko. „Papuošti“ mokytojai buvo pakviesti į fotosesiją bendrai nuotraukai.
Po linksmosios dalies sekė sveikinimų programa. Visos mokyklos klasės  buvo paruošusios po mažą programėlę: deklamavo, dainavo, savo auklėtojams ir mokytojams įteikė gėles, balionus.  Originaliai mokytojus pasveikino Moksleivių tarybos komanda. Į klasę įžygiavę apsirengę karine apranga, jie pareiškė, kad būriui reikia naujų narių, kuriuos atrinks iš mokytojų. Mokytojams buvo skirtos smagios užduotys, po kurių tinkamiausias tarnybai išsirinktas ir kartu su būriu išsivestas mokyklos socialinis pedagogas.
 

Pavadavo mokytojus

Organizuodami Savivaldos dieną dvyliktokai pasiskirstė pavaduoti mokytojus ir mokyklos vadovus. Mokyklos fojė buvo pakabintas tos dienos pamokų tvarkaraštis, kuriame pamokos buvo surašytos užšifruotais pavadinimais, pvz., „Leonardas da Vinčis“ – dailės pamoka, „Ląstelė“ – biologijos pamoka, „Great Britain“ – anglų kalbos pamoka, „Kietasis diskas“ – informatikos pamoka ir t.t. Naujieji mokytojai iš anksto buvo suderinę su tikraisiais mokytojais pamokų temas, užduotis. Tačiau, reikia pastebėti, kad įvykdyti savo pamokų tikslus jiems sekėsi sunkiai: moksleiviai nenorėjo klausyti naujųjų mokytojų, buvo sunku sudominti rimtu darbu. Laimei, dvyliktokai buvo pasiruošę alternatyvių užduočių: pirmokai žiūrėjo animacinį filmą, priešmokyklinukai skaitė pasakas, penktokai žaidė šachmatais, aštuntokai piešė autoportretus, ketvirtokai žaidė stalo žaidimus ir t.t.
 

Mokytojais būti nenorėtų

Moksleiviams patiko jų naujieji mokytojai ir dauguma sakė, kad norėtų, kad jie ir toliau jais liktų. Tačiau paklausti dvyliktokai teigė, kad ši užduotis jiems buvo sunki ir mokytojais jie būti nenorėtų. Dvyliktokė Sonata sakė: „Negalvojau, kad būti mokytoju taip sunku“. Dvyliktokė Jolita, mokiusi anglų kalbos, teigė: „Man sekėsi visai gerai, penktokai klausė, dešimtokai irgi buvo gana ramūs, mokytoja buvo palikusi užduotis, tačiau jų įgyvendinti nepavyko, nes dauguma moksleivių nebuvo pasiruošę pamokai, neturėjo knygų, pratybų sąsiuvinių.“

 

 

 


Powered by Joomla!. Designed by: joomla templates VPS hosting plans Valid XHTML and CSS.